Annons

Annons

Annons

Sandviken

Sandvikenhus tog hem seger i Kundkristallen – tack vare sina hyresgäster

På torsdagen vann Sandvikenhus Kundkristallen i kategorin "Största lyft serviceindex".

Tävlingen baseras på hyresgästernas bedömning av sina hyresvärdar. Tävlingen Kundkristallen arrangeras av fastighetsbranschen för tolfte året i rad.

Arbetet med unika handlingsplaner fortsätter och fokusområdena är trygghet, framförallt iallmänna utrymmen, samt rent och snyggt.

Resultaten redovisas ända ner på trapphusnivå och alla verksamheter på Sandvikenhus hartagit fram unika handlingsplaner.

Annons

Stefan Lundqvist, VD Sandvikenhus

Bild: Elin Igelström Nordahl

Annons

– Det betyder enormt mycket för oss. Det är ett hårt och idogt arbete från alla våra 130 medarbetare. Att få detta kvitto gör att vi får ettvälbehövligt energitillskott. Jag är oerhört stolt och vill fira med helaföretaget i veckan,säger VD Stefan Lundqvist i ett pressmeddelande.

Sandvikenhus har förbättrat sitt serviceindex med två procent mellan år 2015 och 2016.

I tävlingen deltog 75 olika fastighetsbolag.


Jenny Kjellin

026-15 96 68
jenny.kjellin@mittmedia.se

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan