Annons

Annons

Annons

Annons

Insändare
Insändare: Vad gör de på Gästrike Återvinnare efter klockan tre?

Text: 

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Gästrike Återvinnare

Bild: Arkivbild

Annons

Visst är det märkligt att en serviceorganisation som Gästrike Återvinnare har sin växel öppen bara till klockan 15! Vad gör de på Gästrike Återvinnare efter klockan tre? Är det för egen bekvämlighet?

Det är inte särskilt kundvänligt, kan man säga. Skickar man ett mejl till info får man bara till svar att man ska kolla på hemsidan. Men där står ju inte ens vilka dagar som sophämtning sker!

Annons

Annons

Tyvärr kund till Gästrike Återvinnare

Svar direkt: Hej och tack för din återkoppling om öppettiderna på vår kundservice!

Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service, oavsett om det är i telefon, på hemsidan eller i det personliga mötet. Vi hade tidigare växeln öppen till kl 16 men tog beslut om att stänga kl 15 eftersom vi under flera år tog emot väldigt få samtal den sista timmen.

Vi märkte också att många av våra kunder efterfrågade andra möjligheter att själva söka och få svar på sina frågor under alla tider på dygnet. Vi utvecklade då en tjänst på vår hemsida där du själv kan söka fram din sophämtningsdag.

Du hittar den både i vår sökfunktion och under fliken ”Kundservice”. Om du inte har möjlighet att ringa vardagar kl 8-15 (vi har även öppet över lunch) kan du skicka e-post till oss så återkopplar mina kollegor på kundservice till dig dagen efter.

Välkommen att kontakta mig om du har fler frågor eller funderingar.

Mvh

Johan Englund

chef marknad och kundservice

Annons

Annons

Till toppen av sidan