Annons

Annons

Annons

Annons

Insändare
Ett föreningsärende är komplext även om föreningen är liten

Svar till Marianne Nygren

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

"I dag besöker allt färre kunder oss på kontoren jämfört med förr."

Bild: Arkivbild

Annons

Tack för dina synpunkter, vi sätter värde på att höra våra kunders åsikter, det hjälper oss att bli bättre.

Ett föreningsärende är komplext även om föreningen är liten. Vår ambition är så klart att kunna serva våra kunder inom rimlig tid. Jag beklagar att ditt föreningsärende har dragit ut på tiden. Samtidigt är det viktigt att det blir rätt, därför har vi en central process för alla föreningsansökningar.

Annons

Annons

I dag besöker allt färre kunder oss på kontoren jämfört med förr. De allra flesta sköter sina vardagsaffärer via telefon eller internet. Kontoret i Tierp är öppet fem dagar i veckan och personalen finns där för att ge kunderna rådgivning på deras villkor, stötta dem i att ta hållbara beslut och förenkla det som är svårt.

Våra kunder är grunden för vår framgång och vi finns där för våra kunder genom hela deras liv. Jag hoppas att vi även får lov att finnas där för dig och din förening framöver.

Ralf Bagner

pressansvarig Swedbank

Annons

Annons

Till toppen av sidan