Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

...Och en tistel till

Annons

Ica Maxi som skickar ut brev att man ska få rabatt på vissa varor. När man sedan kollar kvittot är rabatten dragen på bara två av fem köpta varor. När jag sedan säger till vid kundtjänst får jag till svar: Det är inte vi som har gjort fel, det är Ica-banken.

Besviken kund

Svar direkt:

Jag är mycket ledsen över det inträffade, självklart ska de erbjudanden vi skickar till dig stämma. Det spelar heller ingen roll varifrån erbjudandet kommer, det är alltid vi som är ansvariga för att det fungerar i vår butik. Vi ska alltid ersätta mellanskillnaden och i de fall där det är ett fel i våra kassa även ge dig 25 kronor som tack för hjälpen att du hittade ett fel hos oss. Jag ber dig kontakta mig så rättar jag till dina fel.

Magnus Winges

Mer läsning

Annons