Annons
Vidare till gd.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Ingenting blir åtgärdat trots flera felanmälningar

Bor via Heimstaden som köpt upp av Gavlegårdarna i Sätra för cirka två år sedan, som hyresvärd är dom dåliga och jag skulle aldrig rekommendera någon att bo via dom.

Serviceåtgärden i lägenheten har jag fortfarande inte fått åtgärdat trots flera felanmälningar sedan september gällande en garderobsdörr i hallen. Vår ytterdörr är söndersparkad som är en spåndörr och lätt går sönder om någon sparkar igen, väntat sedan februari på att den ska bytas.

Ringer och de skyller på varandra och inga åtgärder är ännu gjorda. Fruktansvärt trött och less hyresgäst via Heimstaden i Gävle. Det borde inte få gå till så här och varför får de ens vara hyresvärdar?

Hyresgäst Heimstaden

Svar direkt:

Hej

Heimstaden är mån om att våra hyresgäster ska trivas och beklagar att ditt ärende har dragit ut på tiden. Vi har följt upp denna beställning och den kommer att slutföras inom de närmaste dagarna.

Om du har frågor eller synpunkter är du välkommen att kontakta oss via vår kundtjänst på 0770-111 050 eller besöka oss på vårt förvaltningskontor på Nygatan 26.

Vi vill också passa på att önska dig en skön sommar!

Ann-Katrin Olsson

Fastighetschef, Heimstaden

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare