Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Insändare: Personalen på Apotek Hjärtat är väldigt ojämn i bemötandet

Annons

Även jag känner obehag av att gå in på Apotek Hjärtat. Personalen är väldigt ojämn i bemötandet. De vill gärna framföra sina obligatoriska frågor och sin marknadsföring av produkter.

Men har jag frågor om till exempel ett läkemedel eller en produkt är det inte alltid välkommet. Vid akut behov av en fotbinda för ett år sedan fick jag lov att prata med två i personalen innan de förstod vad jag ville ha. Vad har personalen för utbildning?

Monika Magnusson, du tycker vi skall prata med personalen på Apotek Hjärtat om hur vi upplever besöken där. Men har arbetsplatsen ingen chef? Det naturliga vore väl att vända sig till en chef som sedan förmedlar synpunkterna vidare till sina anställda.

Sorgligt men sant

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare
Annons