Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

"Marknadsföringen måste bara bli bättre..."

Annons

Tjena Keb!
Jag vill gärna hoppa på tåget om att Brynäs är jättedåliga på att marknadsföra ett otroligt starkt varumärke som klubben har!

Jag förstår den som tycker att detta är dåligt skött inom klubben.
Och måste bli mycket, mycket bättre!!!

Och detta med att man lovar en duktig spelare på slutet av sin aktiva tid som spelare i klubben, att "spelar du ett eller två år till så får du både den ena eller den andra tjänsten"...det håller INTE...!!!

Var man på sin plats!

Vad är det som säger att Tommy Sjödin nr 7....är den rätta att åka runt och kolla så att vi får se RÄTTA spelarna i klubben?
Bara för att han var själv har varit en bra spelare?
Jag tror inte ett skit på detta!

"Jag tror att det bästa för klubben är att stoppa in alla tärningar i burken och göra ett nytt kasst"!

Detta om klubben kommer att tillhöra toppen av svensk hockey i FRAMTIDEN!!
Så tycker jag!
Vad säger du, Keb?

Nr 48

SVAR:  Ja, det finns förstås mycket som kan bli bättre inom klubben, inte minst den viktiga marknadsbiten och att då få in mer sponsorer - men ändå har det ju trots allt skett en vida förbättring på den biten under de senaste åren.
* Det tycker jag ingen kan ta ifrån klubbens ansvariga.

Mer läsning

Annons