Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Var är servicen, Gavlegårdarna?

/

Annons

Gavlegårdarna i Södra Bomhus. Vart har ert trevliga bemötande och service tagit vägen? Tidigare möttes jag som hyresgäst av artig förvaltare och fastighetsskötare. De få gånger jag har bett om hjälp fick jag alltid ett glatt och sakligt bemötande. Nu är det sura miner och inte ens att ni bemödar er om att lyssna var och varför jag/vi kontaktar er. Ni tycker att vi som hyresgäster bara har skyldigheter och ska vara tacksamma att vi får bo hos er verkar det som. Visst är jag tacksam, men vill även ha en samma respekt tillbaka.

Nu vågar jag inte ta kontakt med er mer och känner mig som en parasit som endast är till för att ni ska få behålla ert jobb. Betala hyran och var nöjd med andra ord!

Hyresgäst i Södra Bomhus

Svar direkt: Jag är ledsen för att du har uppfattat vårt bemötande negativt. Att veta att var tredje gävlebo bor hos oss och att vi i vårt dagliga arbete, i varje samtal med er hyresgäster, i varje ogräs vi rensar, i varje vägg vi målar – faktiskt påverkar hur ni hyresgäster upplever oss och hur gävleborna faktiskt upplever Gävle – är en möjlighet som vi ska vara stolta över men också hantera med respekt.

Ett bra bemötande är något som man kommer ihåg, det ger så mycket. Tyvärr är det likadant med ett dåligt. Bra bemötande är något som vi alltid måste tänka på och träna på.

Tack för att du är ärlig och berättar om din upplevelse, vi tar med oss dina synpunkter i vårt arbete med ständiga förbättringar.

Hyresgäst i Södra Bomhus undrar vart Gavlegårdarnas trevliga bemötande tagit vägen.

Cathrine Holgersson, vd Gavlegårdarna

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons