Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Vi ser över våra rutiner – för bättre service

Annons

Det är mycket beklagligt och oacceptabelt att bli bemött på det sätt som T.M. beskriver i insändaren. Jag ber om ursäkt för att det har gått till på det här viset.

Att en person som visar intresse för vår högskola och våra utbildningar möts av en service som i flera avseenden brister, ser vi mycket allvarligt på.

Givetvis ska det inte gå till så här. Servicen till blivande, nuvarande och före detta studenter är en central del i den kvalitet Högskolan i Gävle eftersträvar.

Vi är tacksamma för att ha kunnat ta del av T.M:s upplevelse. Vi tar till oss berättelsen för att se över våra rutiner, utveckla oss att bli bättre och se till att ett liknande beteende inte upprepas.

Svante Brunåker

Prorektor, chef utbildnings- och forskningskansliet

Högskolan i Gävle

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons