Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Swedbank för...

Annons

den utomordentligt dåliga timingen att i dessa tider tvinga på sina kunder ytterligare avgifter. Swedbank har beslutat att alla kunder ska inlemmas i telefonbanksystemet eller alternativt ut i cyberrymden med sina konton, eftersom banken, som hitintills, inte i fortsättningen kommer att skicka ut ”Ekonomisk översikt” till kunderna. Således kommer jag inte att kunna följa vad som sker med mina pengar om jag inte gör som Swedbank dikterat. Swedbank hänvisar till miljön och kunden får kostnaden. Efter 50 år byter jag nu till annan bank, tyvärr!

Tack för mig

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare